Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəqəmsal marketing hədəfləri və KPİ-ları hazırlamaq və təsdiq etdirmək;
- Rəqəmsal marketinq büdcəsinin marketinq rəhbəri ilə planlaşdırmaq və nəzarət etmək;
- Hədəflərə nail olmaq məqsədi ilə aylıq illik, məhsullar üzrə və sair kəsiklərdə rəqamsal reklam plamlaşdırılmasını aparmaq;
- Hədəf KPI əldə etməsi üçün Google Ads, Meta Ads-də və digər rəqamsal reklam kampaniyalarının yerləşdirilmək və optimallaşdırılmaq. Hər bir yerləşdirmə kanalları (Ödənişli media, mobil, sosial və SEO) üzrə maksimal effektivlik əldə etmək;
- Müştəri seqmentləri və reklam kanalların effektivliyini təhlil etmək;
- Axtarış sistemləri tendensiyalarından asılı olaraq SEO strategiyalarını həyata keçirir və Google Analytics vasitəsilə vebsayt performansını təhlil etmək;
- Web-push bildirişlərini və səlahiyyət proseslərini idarə etmək;
- Gündəlik/həftəlik/aylıq rəqəmsal marketinq kampaniyasının performansını təhlil etmək, hesabatlar vermək və məqsədlərlə müqayisə etmək.
Namizədə tələblər:
- Marketinq Platformaları üzrə biliklər: Meta Ads, Google Analytics, Yandex Metrica, Google Ads; Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Yaradıcı və yenilikçi düşünmə bacarığı;
- Analiz etmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Digital marketing sahəsi üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Digital Marketing Manager” qeyd etməklə aşağıdakı e-maila göndərmələri xahiş olunur.