Tələblər:
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 1ildən az
- Yaş : 18 - 42
- Cins : Qadın
Öhdəliklər:
- Kargüzarlıq işinin aparılması və sənəd dövriyyəsinə nəzarət etmək;
- Gələn sənədlərin qəbul etmək, qeydiyyata alınması və aidiyyəti üzrə təhvil vermək;
- Sənədlərin və məktubların düzgün formada tərtib etmək və göndərmək;
- Şirkətin elektronpoçt ünvanına nəzarət etmək;
- Şirkətə gələn zənglərə cavab vermək və aidiyyatı şəxslərə yönləndirmək;
- Ofis üçün lazım olan ləvəzitmatların siyahısını təchizat şöbəsinə təqdim etmək;
- Ehtiyac olduqda sənədlərin surətini çıxarmaq və ya skan etmək;
- Cəmiyyətin qonaqları mehribanlıqla qarşılamaq, aidiyyatı üzrə şəxslərə yönləndirmək;
- Rəhbərliyin işi üçün lazım olan sənədləri və materialları hazırlamaq;
- Ofis daxili digər şöbələrdən həvalə edilmiş vəzifə və tapşırıqları yerinə yetirmək;
- İşlə bağlı məlumatları və problemlərı rəhbərliyə çatdırmaq;
- İşgüzar yazışmaların aparılması;
- Bütün ofis işçilərinə inzibati-təsərrüfat dəstəyi;
- Müəssisə daxili iclasları təşkil etmək və pratokollaşdırmaq;
- Təmizlik işlərini və daxili otaqların səliqəli saxlanmasını təşkil etmək;
- Düzgün və sədaqətli olmaq, işdə özünü ləyaqətli aparmaq, başqalarını intizam qaydalarını pozmaqdan çəkindirmək;
Təmin edilir:
- Koorporativ mobil nömrə;
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 -18:00
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi.
Müraciət qaydası: elektron poçt ünvanına hr.groupmmc@gmail.com mövzu hissəsində vəzifə adını “Resepşn” yazıb, əlavədə CV (PDF formada) göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.