Satınalma şöbə rəhbəri

Satınalma şöbə rəhbəri

Rifah qrup
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    2000 - 2500 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    24 sentyabr 2021

  • Bitmə tarixi

    24 oktyabr 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Satınalma üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

• Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün ən rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, müəssisənin xərclərinin minimuma endirilməsini təmin etmək.

• Tender prosesinin təşkili və idarə edilməsi, müvafiq şöbələrdən əldə edilən məlumatlara əsasən tender sənədlərinin hazırlanması, tender sənədlərinin tədarükçülərə çatdırılması, təkliflərin alınması və cavablandırılması;

• Təchizat şöbəsinin bütün xərclərindən xəbərdar olmaq və onlara nəzarət etmək üçün müvafiq tədbirlər görmək.

• Yüksək keyfiyyətli məhsulları ən uyğun qiymətə əldə etmək üçün idarəetmənin bütün üzvləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək.

• Maddi qənaət əldə etmək üçün müqavilə, kəmiyyət endirimi və qiymət öncəsi satınalma artımı vasitəsilə satınalma konsepsiyaları təklif etmək və həyata keçirmək.

• Təsərrüfat üzrə təmir və texniki xidmət üçün sifarişləri qəbul etmək və vaxtında çatdırılmasına nəzarət etmək
Istifadə üçün nəzərdə tutulmuş bütün məhsullar haqqında məluatların dəqiq qeydiyyatını aparmaq.

• Fəaliyyət avadanlıqları və təchizat üzrə illik tələbləri koordinasiya etmək.

• Böyük layihələrlə bağlı satınalmaları koordinasiya etmək.

• Məhsulun qiymətləndirilməsi, rotasiyası, inventarizasiya səviyyələri, həmçinin, anbar sahəsinin sanitariyasını təmin etməklə prosedur təlimatlarında göstərilənlərə uyğun olaraq qəbul, sənədləşdirmə, saxlama və paylama proseslərinə nəzarət etmək.

•  Gömrük ve vergi qanunvericiliyini nəzərə alınaraq gömrük sənədləşdirilməsinin aparılması və nəzarəti

• Malları gömrükdən keçirərək, tələb olunan vergi rüsumlarının ödənilməsi, əlaqədar sənədləşmələrin aparılmasının təşkili və nəzarəti

• Logistik ehtiyac analizinin aparılması və PL xidmət formasının seçilməsi.

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil;

• Müvafiq sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;

• MS Office (Word, Excel, Power point), 1c

• Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması təcrübəsi;

• Danışıqların aparılması bacarığı

• Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları

• Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı,

• Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;

• Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olmaq;

• İşgüzar və məsuliyyətli

İş yeri: Bakı şəh.

İş qrafiki: 6 günlük

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Satınalma Meneceri” qeyd edərək CV-lərini hr@rifahqrup.az  electron poçt ünvanına göndərsinlər. 

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox