Satınalma Şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

Satınalma Şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

FMCG
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    05 avqust 2022

  • Bitmə tarixi

    04 sentyabr 2022

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Satınalma üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

  • satınalmaların təşkili və tənzimlənməsi, tenderlərin aparılması istiqaməti üzrə şirkətin satınalma fəaliyyətinin təşkili;
  • zavodun son məhsulun istehsal prosesində zəruri olan istehsal üçün xammal, komplektləşdiricilər, ehtiyat hissələri, köməkçi materiallar, təsərrüfat ləvazimatları, tara və qablaşdırma ilə təmin olunmasına nəzarət;
  • satınalmaların planlaşdırılmasının yaxşılaşdırılması və xərclərin optimallaşdırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
  • satın alınan məhsulun keyfiyyətinin yoxlanılması;
  • bazarın daima araşdırılması və qiymət dinamikasının izlənilməsi;
  • təchizatçılarla qarşılıqlı əlaqə və onlarla birgə fəaliyyətə nəzarət (onlardan satınalma qiymətləri, məhsulların keyfiyyəti barədə məlumat əldə edir, təchizat və ödəniş şərtlərini razılaşdırır);
  • satınalmaların dəyərinin azaldılması proqramlarının və s. inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi;
  • məhsul sifarişinin icrasına və məhsulun çatdırılmasına, müqavilə bağlandığı andan təchizata qədər bütün tsiklə nəzarət;
  • təchizatçılarla iddia işinin aparılması;
  • satın alınan məhsulun bütün müvafiq sertifikatlara malik olmasına nəzarət;
  • köməkçi reyestrlərin aparılması və istənilən vaxt istənilən sorğu əsasında təqdim olunması;
  • mühasibatlığa və məlumat bazasına təqdim olunacaq bütün lazımi sənədlərin aparılması;
  • məhsulun satın alınması üçün ödənişin vaxtlı-vaxtında həyata keçirilməsinin təşkili və buna nəzarət;
  • birbaşa rəhbərin vəzifə öhdəliklərinə aid olan şifahi və yazılı tapşırığının icrası.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat sahəsində arzuolunandır);
  • Satınalma sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi;
  • Təcrübəli MS Office  (Word,Excel, Power Point) istifadəçisi;
  • Rus, ingilis və Azərbaycan dili bilikləri mükəmməl səviyyədə.

Bilik və bacarıqlar:

  • Tender prosesinin aparılması
  • Danışıqların aparılması bacarığı
  • Analitik təfəkkür
  • Verilən tapşırıqların sürətli şəkildə həll olunması
  • Planlaşdırma və prioritetləri təyin etmə bacarığı
  • İnkişaf etmə istəyi
  • Stressə davamlılıq  
  • Ünsiyyətcillik, məsuliyyətlilik
  • Çoxtapşırıqlılığa hazır olma

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox