Bakı
Satış üzrə mütəxəssis
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
18 fevral 2021
20 mart 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
• Xarici və yerli təchizatçılarla satınalma prossesinin vaxtında, müəyyən olunmuş prosedur-qaydalara uyğun şəkildə icra edilməsi;
• Məhsulun uyğun qiymətə, tələb olunan keyfiyyətdə və həcmdə vaxtda satınalınmasının təmin edilməsi;
• Sifarişlərin təşkili və idarə edilməsi;
• Satınalma strategiyasının hazırlanması, satınalma pressesinin ən əlverişli və peşəkar şərtlərlə həyata keçirilməsi;
• Potensial təchizatçıların müqayisəli şəkildə araşdırılması;
• Bazarın təhlili, tələb olunan məhsulların daxili və xarici bazarda araşdırmasının aparılması;
• Təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
• Yeni təchizatçılarla işgüzar münasibətlərin təmin edilməsi və inkişaf etdirilməsi;
• Müqavilələrin hazırlanması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması və nəzarətdə saxlanılması;
• Ödəniş sorğularının həyata keçirilməsi, ödənişlərə nəzarət edilməsi;
• Ümumi xərclərə nəzarət edilməsi və aidiyyatı şəxslərə hesabat verilməsi;
İş şəraiti:
• İş yeri - BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Zərifə Əliyeva küç., 93);
• 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
• Əmək haqqı müsahibə əsnasında namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq müəyyən edilir;
• Ali təhsil;
• Tibbi preparatlar və tibbi avadanlıqlar üzrə biliklər mütləqdir;
• Satınalma üzrə 2-3 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarından və 1C proqramından sərbəst istifadə bacarığı;
• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti;
• Dəqiqlik, operativlik;
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi hrdepartment@zeytunpharma.az elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.