- Müəssisənin satınalma proseduruna əsasən satınalma proseslərnin həyata keçirilməsi;
- Daxili təchizatın təşkili, tədarükçülərlə əlaqəli işlərin idarə edilməsi;
- Yeni potensial Tədarükçülərin və Təchizatçıların araşdırılması;
- Bazar araşdırması və təchizatçılarla görüş;
- Alış sifarişlərini, müqavilələri, düzəlişləri hazırlamaq, gündəlik elektron qaimələrin 1C proqramına daxil edilməsi;
Namizədə tələblər:- Satınalma üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi tələb olunur.
- Azərbaycan və Rus dilləri.
- Komanda da işləmək bacarığı
- İşinə məsuliyyətli yanaşma
Uyğun namizədlər CV-ləri "Satınalma üzrə mütəxəssis" başlığı ilə hr@sheh.az mail ünvanına göndərə bilər