- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edərək, satınalmaları həyata keçirilməsinə görə məsuliyyət daşımaq
- Satınalma prosesində müqavilələr ilə bağlı işlərin aparılması
- Diqər departament tərəfindən daxil olan sifarişlərin həyata keçirilməsi
- Elektron tələbnamələrin yazılması
- Sifariş verilən məhsulların daxil olduqda yoxlanılması, qəbul edilməsi
- Sifariş verilən məhsulların daxil olma tarixində anbara daxil edilməsinin təmin edilməsi
- Sifariş verilən məhsulların sifarişçi əməkdaşlara təhvil verilməsi və verilməsi haqqında qeydlərin aparılması
- Təchizatçılar tərəfindən müqavilələrin vaxtında təqdim edilməsinə nəzarət, müqavilələrin yoxlanışının həyata keçirilməsi, daxili təsdiqə təqdim edilməsi və təsdiqlənən müqavilələri imza üçün təqdim edilməsi
- Təchizatçılar tərəfindən hesabların vaxtında təqdim edilməsinə nəzarət, hesabların yoxlanışının həyata keçirilməsi və təqdim olunan hesabların vaxtında ödənişə verilməsi
- Xərclərin təhlili, əlverişsiz vəziyyətlərin müəyyən edilməsi; xərclərin azaldılması üçün təkliflərin verilməsi
- Öz fəaliyyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərin tərtib edilməsi və rəhbərə təqdim edilməsi
- Təyin edilən öz illik ƏFG-lərin icra edilməsi, icra üzrə təsdiqlədici materialların toplanması və toplanan materiallar əsasında müvafiq formaların doldurub rəhbərə təqdim edilməsi
- Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüsün göstərilməsi
- Birbaşa rəhbər və departamentin rəhbəri tərəfindən yönələn tapşırıqların həyata keçirilməsi
Namizədə tələblər:- Ali təhsil;
- Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı; (ingilis dili arzuolunandır);
- Tenderlərin aparılması üzrə təcrübə
- Marketinq, İnsan resursları, İnformasiya texnologiyaları üzrə məhsul və xidmətlərin satınalmasında təcrübə
- Keyfiyyət İdarəetmə Sistemin İSO 9001standartın tələbləri üzrə biliklər
- Satınalma üzrə beynəlxalq sertifikatlar arzuolunandır
TƏCRÜBƏ
Texniki və inzibati funksiyaların icrasında 5 il iş təcrübəsi,
BACARIQLAR
- Planlama bacarığı
- Analiz bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Təhlil aparmaq bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq.
- Danışıqları aparmaq bacarığı;
- İcra etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.