Öhdəliklər
- Bankın bazasında olan sahibkar müştərilərə kredit və qeyri-kredit məhsullarının satışı məqsədilə zənglər edir;
- Bankın bazasında olan sahibkar müştərilərə kredit və qeyri-kredit məhsullarının məsafədən rəsmiləşdirməsini edir;
- Bankın bazasında olan müştərilərə kredit və qeyri-kredit məhsullarından istifadə qaydalarını izah edir;
- Banka internet resursları, sosial şəbəkə, sms və ya hər hansı digər vasitə ilə daxil olan müştəri müraciətlərini qəbul edərək əlaqəni təmin edir və onları məlumatlandırır;
- Zəng etmiş və bank məhsullarından yararlanmaq niyyətini bildirmiş, lakin filiala müraciət etməmiş müştərilərlə yenidən əlaqə yaradır və təkrar görüş təyin edir və s.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Səlis azərbaycan dili (rus dili və ingilis dili arzuolunandır);
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
- Online satış və mikro satışlar üzrə biliklər arzuolunandır;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və operativlik;
- Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
- Qərar qəbul etmə bacarığı;
- Kollektivdə işləmə bacarığı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma qabiliyyəti.
- Təcrübəyə qəbul prosesi
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- İmtahan
- Qrup müsahibəsi
- Yekun müsahibə
- Bizimlə işləməyin üstünlükləri
- Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.