Sənədləşmə üzrə mütəxəssis

Sənədləşmə üzrə mütəxəssis

Melissa Group
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    19 noyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    19 dekabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Sənədləşmə üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

İş barədə məlumat:

• Tikintiyə dair müvafiq lisenziya, icazə və digər, eyni zamanda texniki sənədlərin hazırlanma, alınma prosesini təmin etmək və icra prosedurunda iştirak etmək.
• Sənədləşmə prosesində meydana çıxan problemlərinin aradan qaldırılmasını təmin etmək, layihə dəyişiklikləri və bənzəri durumların kargüzarlıq hissəsinin hazırlanması, müvafiq qurumlardan lazımi sənədlərin təmin olunması.
• Tikintiyə dair dövlət qurumları ilə standart prosedur görüşlərinin həyata keçirilməsi, eləcə də qanunverilcilikdən irəli gələn digər məsələlərin həll edilməsi.
• Binaların istismara dair bütün prosedur sənədləşmələrinin hazırlanması.
• Sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyəti üzrə bölüşdürmək;
• Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsini təşkil etmək və onun təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək;
• Sifarişçi ilə Podratçı şirkət arasında sistemli olaraq sənəd mübadiləsinin yerinə yetirilməsi, idarə və nəzarət olunması;
• Sənədlərin keyfiyyət tələblərinə uyğun olaraq hazırlanması təmin etmək;
• Layihə prosedurlarına uyğun olaraq Sənədlərin idarə olunması sistemi üçün sistem administratoru kimi çıxış etmək.
• Layihələr çərçivəsində keçirilən toplantıların əlaqələndirilməsi, toplantı (iclas) protokollarının tərtibatı, razılaşdırılması və yayımlanması;
• Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər brədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
• Tikinti prosesində bütün müvafiq tərəflərdən və tərəflərə sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətinin təşkili;
• Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, pozuntu halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
• Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə.

Əlavə məlumat:

• İş qrafiki: 6 günlük iş qrafikinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
• Əmək haqqı: namizədin bilik və bacarıqları əsasında müəyyən olunur.

Namizədə tələblər:

• Ali (texniki arzuolunandır) təhsil və müvafiq sahədə iş təcrübəsi;

• Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook (AutoCad arzuolunandır));

• Azərbaycan dilində qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı; rus dili arzuolunandır.

• Təşkilati bacarıqlar;

• Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

• Yüksək etik davranış qabiliyyəti;

• Səbrli və məsuliyyətli olmalı.


Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox