Senior HR Advisor

Senior HR Advisor

PASHA Malls
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Heyətin idarəolunması

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    13 oktyabr 2022

  • Bitmə tarixi

    12 noyabr 2022

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. HR / İnsan resursları Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Conducting weekly or bi-weekly meetings with unit heads and provide HR advice where necessary;
  • Executing HR strategies and approaches to attract, develop, and retain the best talent in the business;
  • Managing HR related communication;
  • Help facilitate positive employee relations, maintain a good working environment;
  • Managing full cycle talent acquisition process: including but not limited to demand planning, drafting job specifications, sourcing, attracting, screening, interviewing, offer management & hiring;
  • Managing new hire onboarding and orientation programs;
  • Maintaining in-depth knowledge of legal requirements related to day-to-day management of employees, reducing legal risks by flagging and addressing potential issues of noncompliance and ensuring regulatory compliance. Partners with the legal department as needed/required.
  • Coordinating annual performance management process.
  • Fostering implementation of high-performance and continuous learning culture though ongoing education, support and guidance;
  • Maintaining appropriate systems for identifying, planning, delivering and measuring the learning and development process;
  • Providing advice on all talent decisions, including promotions, transfers, compensation adjustments, etc.
  • Coordinating resolutions regarding employee relations issues, with escalation to Head of HR as necessary;
  • Overseeing staff compensation and benefits;
  • Prepare HR reports as necessary;
  • Perform other related duties as assigned.
Namizədə tələblər:

Educational Background:

  • A bachelor’s degree in Human Resources, Business Management or equivalent
  • HR qualifications such as CIPD, SHRM, AIHR or similar is a plus.

Essential Criteria:

  • 5+ years of experience working in HR Advisor/business partnering or generalist role
  • Excellent Azerbaijani and English language skills;
  • Strong analytical and problem-solving skills;
  • Excellent communication and presentation skills and applicable experience writing company policies, job ads, role descriptions and corporate communications;
  • Computer skills: Advanced skills in Microsoft Excel & Power Point
  • Positive, service-oriented attitude and willingness to help others;
  • Ability to think ahead and anticipate needs and potential problems
  • Ability to influence and obtain buy-in, and then drive execution and achievement of the right results.

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox