Bakı
Heyətin idarəolunması
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
14 noyabr 2020
14 dekabr 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərlik tərəfindən qoyulmuş satış hədəflərinin yerinə yetrilməsi üçün uyğun siyasətin işlənib hazırlanması;
- Əməliyyatçıların, kassa əməkdaşlarının, ofis menecerlərin və şöbədaxili əməkdaşların seçilməsi, işə qəbul olunması, yerləşdirilməsi və işdən azad olunması;
- Təliş işlərinin təşkili və aparılması ilə bağlı uyğun planın təşkili;
- Tədris proqramlarının yaradılması və testlərin hazırlanmasının təşkili;
- Əməliyyatçıların, kassa əməkdaşlarının və ofis menecerlərinin hədəflərinin müəyyən edilməsi, qoyulan hədəflərin yerinə yetirilməsinə nəzarət olunması və monitorinqlərin aparılması;
- Qeyri-kredit portfeli üzrə zəruri hesabatların aparılması;
- Şöbə üzrə təyin edilmiş fəaliyyət göstəricilərin icrası;
- Bonus sisteminin hazırlanması;
- Satışla bağlı Marketinqə təkliflərin verilməsi;
- Satışın aparılmasına dair təkliflərin verilməsi;
- Əməliyyatçıların, kassa əməkdaşlarının, ofis menecerlərin və şöbədaxili əməkdaşların məzuniyyət planlaşdırılmasına nəzarət;
- Əməliyyatçıların, kassa əməkdaşlarının, ofis menecerlərin vəzifə və əməkhaqqı məsələlərini təşkil etmək və ya əksinə hədəfləri vurmayan və işini düzgün aparmayan əməkdaşlara tədbirlərin görülməsi;
- Şöbənin əməkdaşlarının işinə nəzarət etmək.
- Bakın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
- Ali təhsil;
- 3 ilə qədər rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının Banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR Mərkəzi Bankının filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqda bilik;
- Maliyyə və mühasibatlıq hesabatları üzrə biliklər, onları təhlil etmək və kollegial orqanlara təqdim etmək üçün zəruri analitik hesabatların hazırlanması bacarığı;
- Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik;
- MS office və Bank proqramları (GNI və s.) üzrə yüksək biliklər.
- Yüksək səviyyədə rus dili biliyi, İngilis dili arzuolunandır;
- Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət;
- Səmərəli ünsiyyət bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik;
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Şöbə müdiri” qeyd etməklə öz CV-lərinizi hr@yelo.az ünvanına göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.