Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
13 dekabr 2021
12 yanvar 2022
İşiniz nədən ibarətdir?
• “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan bütün sorğuların vaxtında cavablandırılması və icrası;
• Texniki dəstək mərkəzinə telefon vasitəsilə daxil olan sorğuların qeydiyyatının aparılması;
• Əməkdaşlara verilən bütün İT avadanlıqların qeydiyyatının aparılması;
• Mərkəzi texniki dəstək sorğu sistemi tərəfindən daxil olan sorğuların icrası;
• “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan, lakin son istifadəçi dəstək qrupuna aid olmayan sorğuların dərhal “Help Desk” qrupuna yönləndirilməsi;
• Texniki dəstək sistemindən səmərəli və düzgün istifadəni təmin etmək üçün müştərilərə köməklik edilməsi;
• Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl edilməsi;
• İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib aradan qaldırılması;
• Bankın daxili proses, siyasət və təlimatlarına, o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan qaydalara ciddi şəkildə əməl edilməsi və onların pozulmasına görə məsuliyyət;
• Hər hansı qəza, insident və təhlükəli hallar barəsində dərhal rəhbərin məlumatlandırılması.
Namizədə tələblər:TƏHSİL
İnformasiya texnologiyaları və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
İŞ TƏCRÜBƏSİ
Müvafiq sahə üzrə ən az 1 ilədək
XARİCİ DİL
İngilis dili və Rus
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
Kompüter bilikləri: Microsoft OS və Office
Məhsul biliyi: Texniki dəstək sistemi
Bazar biliyi: İnzibati və texniki dəstək üzrə təcrübə
DİGƏR
Komandada iş və yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlar
Müraciət üçün: https://careers.pashabank.az/az/vakansiyalar/34
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.