Strategiya Departamentinin Strategiyanın İcrası Şöbəsinin Rəhbəri

Strategiya Departamentinin Strategiyanın İcrası Şöbəsinin Rəhbəri

PASHA Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    18 fevral 2025

  • Bitmə tarixi

    25 mart 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Strategiya üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

İşiniz nədən ibarətdir?

  • İcraya nəzarət və qiymətləndirmə: mərhələlər, büdcələr və məqsədlər ilə bağlı təşəbbüslərin icrasını qiymətləndirilməsi;
  • Güclü monitorinq çərçivəsi: Strateji məqsədlərə doğru irəliləyişi izləmək üçün aydın ƏFG-lərin (Əsas fəaliyyət göstəricisi) yaradılması;
  • Məlumata əsaslanan düzəlişlər: Trendləri müəyyən edilməsi və strateji düzəlişlərini və ya resurs bölgüsündə dəyişikliklərini tövsiyə dilməsi üçün performans məlumatlarını təhlil edilməsi;
  • Şəffaflıq və hesabatlılıq: İrəliləyiş, problemlər və düzəlişlər haqqında hesabatı mütəmadi olaraq maraqlı tərəflərə (stakeholders) təqdim edilməsi;
  • Tərəqqinin izlənməsi: Şəffaflıq və uyğunlaşmanı təmin edərək, ƏFG-lərindən və performans metrikalardan istifadə edərək məqsədlərə doğru irəliləyişlərə nəzarət edilməsi;
  • Problemin proaktiv həlli: Təşəbbüsün irəliləməsinə mane olan problemləri qabaqcadan təxmin ediilməsi və qabaqlayıcı tədbirlər vasitəsilə həll edilməsi;
  • Məlumata əsaslanan anlayışlar: Təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyən etmək üçün performans məlumatlarını təhlil edilməsi və strategiyalara və ya resurs bölgüsünə düzəlişlər tövsiyə edilməsi;
  • Davamlı performans hesabatı: Mütəmadi olaraq performansı ümumiləşdirilməsi və təkmilləşdirilməyə ehtiyacı olan sahələri vurğulayaraq daxili və xarici maraqlı tərəflərə (stakeholders) məlumatların təqdim edilməsi, Korporativ Mərkəz daxil olmaqla; 
  • Təşəbbüs sponsoru, layihə rəhbərləri, təşəbbüsün icra komandalarından müntəzəm olaraq təşəbbüslərin icrası (bütün icra aspektləri) ilə bağlı sorğu (challenge) edilməsi, tövsiyələrin verilməsi və istiqamətləndirilməsi;
  • Bank rəhbərliyinə təşəbbüslərin həyata keçirilməsi prosesinin tam şəffaflığını təmin edilməsi;
  • Təşəbbüslərin icrasında boşluqların/ ziddiyyətlərin müəyyənləşdirilməsi və SQO-lara şəffaf şəkildə təqdim olunmasının təmin edilməsi və s.

 

Sizdən nə tələb olunur?

  • Təhsil: Biznesin idarə edilməsi, Maliyyə, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil, Magistr dərəcəsi;
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 3-4 il;
  • Xarici dillər: İngilis (səlis), Rus;
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office (xüsusilə Power Point və Excel), layihə idarəedilməsi proqramları (Jira), analitik proqramlardan istifadə; 
  • Məhsul üzrə biliklər: biznes və texnologiyalar üzrə təcrübə; 
  • Bazar üzrə biliklər: Makro iqtisadiyyat və bank sektoru;
  • Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət bacarığı (yazılı və şifahi), problem həll etmə bacarığı və analitika, liderlik.

 

 

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox