Bakı
Digər
300 - 400 AZN
Tam-ştat
02 oktyabr 2020
01 noyabr 2020
- Anbar qalığının yoxlanılması
- Yeni malların alınması və anbara daxil edilməsi
- Defisit malların axtarışı
- Anbarda olan məhsulların qeydiyyatına nəzarətin edilməsi
- Satışları nəzərə alaraq sifarişlərin düzgün proqnoz edilməsi
- Şöbələr üzrə istifadə ehtiyacı olan məhsulların tələbnamələr üzrə hazırlanması
- İdxal olunan vaxt bütün sənədləşmələrin aparılması və müqavilələrin yaradılması
- Dərman və tibbi ləvazimatın təchizatı
Namizədə tələblər:- Ali iqtisadi təhsil
- Xarici bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları
- Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi
- Satınalma və təchizat sahəsində 3 illik iş təcrübəsi
- Yüksək səviyyədə MS Excel, MS Word və 1C proqramı üzrə biliklər
- Digər Helpdesk bilikləri
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.