Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
17 noyabr 2022
17 dekabr 2022
·Telefon mərkəzi bölməsinə daxil olan telefon müraciətlərini operativ şəkildə qəbul etmək;
·Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq;
·Bank məhsulları, xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək;
·Müştərilərin şikayət, narazılıq, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və müvafiq proram təminatında qeydə almaq;
·Müştərilərin müraciətinə əsasən sistemdə müvafiq dəyişiklikləri etmək və s.
Namizədə tələblər:
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.