Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru
Elan № 21378
29 Noyabr
Elan tarixi
03 Yanvar 2025
Bitmə tarixi
2406
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Təlim Koordinatoru
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
İnsan resursları
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təlim və inkişaf strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi.
- Şirkətin biznes hədəflərinə uyğun olaraq əməkdaşların təlim və inkişafı üçün uzunmüddətli və qısamüddətli planların hazırlanması və tətbiqi.
- Pərakəndə satış sahəsində çalışan əməkdaşların təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi.
- Təlim proqramlarının hazırlanması üçün brend menecerlər və pərakəndə satış şöbəsinin əməkdaşları ilə işgüzar görüşlərin və sessiyaların təşkili.
- Xidmət və servis standartları, satış texnikası və yumşaq bacarıqlar (soft skills) üzrə təlim proqramlarının formalaşdırılması.
- Təlim vasitələrinin və metodlarının seçilməsi, həmçinin pərakəndə satış sahəsində çalışan əməkdaşları üçün inkişaf proqramlarının hazırlanması.
- Təlimin keçirilməsi üçün lazım olan vasitələrin hazırlanması: paylama materialları, təlim üçün iş dəftərləri, təlim yeri və aksesuarlar.
- Təlim prosesindən sonra mənimsənilən biliklərin qiymətləndirilməsi.
- Ümumi təlim planına və cədvəlinə uyğun olaraq təlimlərin keçirilməsini təmin etmək.
- Əməkdaşlarının attestasiyasının keçirilməsini təmin etmək.
- Elektron təlim (e-learning), mobil təlim və digər rəqəmsal alətlər kimi müasir texnologiyaların və təlim metodlarının tətbiqi.
- Təlim və inkişaf sahəsində yeni tendensiyaların və ən yaxşı təcrübələrin monitorinqi.
- Xarici təlimlərin təşkilinə dəstək, brendlərin xarici nümayəndələri ilə əlaqələrin qurulması.
- Satış nöqtələrində xidmət standartlarına əməl olunmasına nəzarət, həmçinin müxtəlif departamentlərdən alınan rəyin təhlili.
- Təlim və inkişaf şöbəsinin büdcəsinin idarə olunması və istifadəsinə nəzarət.
- Təlimlərin nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması və şirkət rəhbərliyinə təqdim edilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil.
- Təlim və İnkişaf sahəsində iş təcrübəsi (İR sahəsində iş təcrübəsi üstünlükdür).
- Peşəkar ünsiyyət və təqdimetmə bacarıqlarına malik olmalı.
- İdarəetmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti.
- Ənənəvi və müasir təlim metodları ilə tanışlıq.
- Səlis azərbaycan və rus dilləri, ingilis dili biliyi üstünlükdür.
- MS Office proqramlarında peşəkar işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
Rəqabətə davamlı əməkhaqqı.
Yüksək peşəkar komandada işləmək imkanı.
İş qrafiki: 5/2, saat 09:00-dan 18:00-dək.
Ünvan: Baş ofis, Gənclik m. yaxınlığı, Oqtay Kərimov 49
Müraciət üçün CV-nizi cv@adoregroup.az elektron ünvana göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını « Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru » qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
HR / İnsan resursları Mütəxəssisi
Bottelli
İnsan resursları üzrə köməkçi
Ayru Estetik Mərkəzi
İnsan Resurları üzrə təcrübəçi
Unibank ASC
İşçi Bağlılığı və Motivasiya şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Kapital Bank
HR köməkçisi
Ayru Estetik Mərkəzi
İnsan Resurslarının inkişafı üzrə mütəxəssis
Kontakt Home
İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş/Aparıcı
AccessBank
Recruiter
Div Academy
İR əməliyyatları üzrə kiçik mütəxəssis
PASHA Bank
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
Ayru Estetik Mərkəzi
İstedadların idarə edilməsi departamentinin İstedadların cəlbi və seçimi şöbəsinin təcrübəçisi
Kapital Bank
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
Ayru Estetik Mərkəzi
İnsan resurslarının idarə edilməsi və təlim departamentinin direktoru
Kontakt Home
Direktor assistenti
Bottelli
Sürücü
INEX MEDİCAL
Restoran meneceri (Xızı)
Cənnət Bağı Şirkətlər Qrupu
Elan № 21378
29 Noyabr
Elan tarixi
03 Yanvar 2025
Bitmə tarixi
2406
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.