Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru

Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru

"Adore Kompani" MMC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnsan resursları

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    29 noyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    03 yanvar 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Təlim Koordinatoru vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təlim və inkişaf strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi.
  • Şirkətin biznes hədəflərinə uyğun olaraq əməkdaşların təlim və inkişafı üçün uzunmüddətli və qısamüddətli planların hazırlanması və tətbiqi.
  • Pərakəndə satış sahəsində çalışan əməkdaşların təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi.
  • Təlim proqramlarının hazırlanması üçün brend menecerlər və pərakəndə satış şöbəsinin əməkdaşları ilə işgüzar görüşlərin və sessiyaların təşkili.
  • Xidmət və servis standartları, satış texnikası və yumşaq bacarıqlar (soft skills) üzrə təlim proqramlarının formalaşdırılması.
  • Təlim vasitələrinin və metodlarının seçilməsi, həmçinin pərakəndə satış sahəsində çalışan əməkdaşları üçün inkişaf proqramlarının hazırlanması.
  • Təlimin keçirilməsi üçün lazım olan vasitələrin hazırlanması: paylama materialları, təlim üçün iş dəftərləri, təlim yeri və aksesuarlar.
  • Təlim prosesindən sonra mənimsənilən biliklərin qiymətləndirilməsi.
  • Ümumi təlim planına və cədvəlinə uyğun olaraq təlimlərin keçirilməsini təmin etmək.
  • Əməkdaşlarının attestasiyasının keçirilməsini təmin etmək.
  • Elektron təlim (e-learning), mobil təlim və digər rəqəmsal alətlər kimi müasir texnologiyaların və təlim metodlarının tətbiqi.
  • Təlim və inkişaf sahəsində yeni tendensiyaların və ən yaxşı təcrübələrin monitorinqi.
  • Xarici təlimlərin təşkilinə dəstək, brendlərin xarici nümayəndələri ilə əlaqələrin qurulması.
  • Satış nöqtələrində xidmət standartlarına əməl olunmasına nəzarət, həmçinin müxtəlif departamentlərdən alınan rəyin təhlili.
  • Təlim və inkişaf şöbəsinin büdcəsinin idarə olunması və istifadəsinə nəzarət.
  • Təlimlərin nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması və şirkət rəhbərliyinə təqdim edilməsi.

 

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil.
  • Təlim və İnkişaf sahəsində iş təcrübəsi (İR sahəsində iş təcrübəsi üstünlükdür).
  • Peşəkar ünsiyyət və təqdimetmə bacarıqlarına malik olmalı.
  • İdarəetmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti.
  • Ənənəvi və müasir təlim metodları ilə tanışlıq.
  • Səlis azərbaycan və rus dilləri, ingilis dili biliyi üstünlükdür.
  • MS Office proqramlarında peşəkar işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

Rəqabətə davamlı əməkhaqqı.

Yüksək peşəkar komandada işləmək imkanı.

İş qrafiki: 5/2, saat 09:00-dan 18:00-dək.

Ünvan: Baş ofis, Gənclik m. yaxınlığı, Oqtay Kərimov 49

 

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox