- Satınalmalar üzrə müsabiqələrin (açıqqapalı tender, təkliflər sorğusu, kotirovka sorğusu və s.) təşkili, satınalmaların həyata keçirilməsi ilə bağlı sənədləşmələrin aparılması və bununla bağlı nəzarət funksiyasının yerinə yetirilməsi;
- Tenderlər zamanı şirkəti təmsil etmək;
- Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması
- Tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə çatdırılması;
- Bazar qiymətlərinin araşdırılması və yüksək keyfiyyətli məhsulların ən uyğun qiymətə əldə edilməsi;
- Tender üzrə tələb olunan sənədlərin, protokolların operativ şəkildə hazırlanması, analiz edilməsi, sənədlərin elektron qeydiyyatının dəqiq və düzgün şəkildə aparılması;
- Satınalma zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirilməsi;
- Xarici və daxili iqtisadi əlaqələrin yaradılması.
- Partnyorların cəlb olunması istiqamətində rəsmi danışıqların aparılması, müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirmə işinin aparılması.
- Tender proseslərinin gedişi haqqında gündəlik, həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, Audit, Mühasibat uçotu)
- Dəftərxana və təsərrüfat sahəsində ən az 3 il təcrübə
- Hüquq üzrə biliklər
- Problemləri həll etmək bacarığı
- Kompyuter biliklərinə sahib olan, Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilən;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
- Güclü analitik düşüncə, diqqətcil, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı olmalı.
- Məqsədinə çatmaq üçün hərəkətli iş rejimində çalışa bilən;
İş şəraiti:
- Ə/h müsahibə əsasında təyin edilir
- İş saatı: 09:00-18:00-dək
- Nahar 13:00-14:00-dək
- 6 günlük iş qrafiki (şənbə günü qısa gün)
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!