Bakı
Texniki avadanlıq mütəxəssisi
Razılaşma ilə
Tam-ştat
11 fevral 2022
13 mart 2022
- Kompüter istifadəçilərindən müraciətlərin qəbul edilməsi və texniki dəstək xidmətinin həyata keçirilməsi;
- İstifadəçi kompüterlərində yaranmış proqram və avadanlıq səviyyəli nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Yeni proqram təminatlarının istifadəçi kompüterlərinə yüklənməsi;
- İstifadəçilərdə kompüterlərin şəbəkələrə qoşulmalarında yaranmış kiçik nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Printerlər və digər periferik qurğularla bağlı proqram səviyyəli nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Müxtəlif təcili pul köçürmə sistemləri üzrə texniki xidmətin aparılması və dəstəyin göstərilməsi.
Namizədə tələblər:- Müvafiq sahədə ali təhsil (riyaziyyat, tətbiqi riyaziyyat, informatika, kibernetika, kompüter mühəndisliyi və s.);
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və qrammatik cəhətdən düzgün yazı yazma bacarığı;
- İngilis və Rus dili bilikləri (orta səviyyədə);
- Kompüterlər və periferik qurğuların quraşdırılması bilikləri;
- Windows əməliyyat sisteminin quraşdırılması, sazlanması və idarə edilməsi;
-VMWare, DNS, DHCP, Active Directory, Terminal Server, Exchange haqqında fundamental biliklər;
- Şəbəkənin əsaslarına dair minimal nəzəri və praktik biliklər;
- Məsuliyətlilik, diqqətlilik, lazım gəldikdə gərgin iş rejimində işləməyə hazır olmaq;
- Tələb olunan sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi (bank sektorunda təcrübəsi olanlara üstünlük verilir).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini career@rabitabank.com elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Help Desk” göstərməyiniz xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.