Babək
Menecment
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
01 mart 2021
31 mart 2021
Vəzifəyə əsas tələblər:
• Lazımi sənədlərin hazırlanmasını, onların qəbulu, uçotu, qeydiyyatı, və icrasına nəzarəti həyata keçirmək, sənədlərlə bağlı rəhbərliyə məlumat vermək və onların saxlanmasını təmin etmək;
• Müəssisənin rəhbərliyinə təqdim edilən sənədlərin hazılıq keyfiyyətinə, onların düzgün tərtib olunmasına, razılaşdırılmasına və təsdiq edilməsinə nəzarəti həyata keçirmək;
• Rəhbərliyə aid sənədlərin və rəhbərliyin göstərişlərinin icrasına nəzarət etmək, bu sənədlərin vaxtında və keyfiyyətlə icra edilməsini təmin etmək məqsədilə operativ tədbirlər görmək;
• Rəhbərlik tərəfindən qərarların qəbul edilməsi üçün zəruri olan təşkilati işləri həyata keçirmək, bu qərarların müvafiq strukturlara çatdırılmasını təmin etmək. Rəhbərliyə təqdim olunan sənədlərin daxili qaydalara uyğun tərtib olunmasını təmin etmək
• İcarə müqavilələrinin, alqı-satqı müqavilələrinin və digər xidməti müqavilələrin (məktub, etibarnamə, aktlar və s) hazırlanması
• Azercell və Bakcell nömrələrinə nəzarət – yaranan problemin (nömrələrin tariflərinin dəyişdirilməsi, nömrələrin dublikatının çıxarəlması və s) aradan qaldırılması, ehtiyac yarandıqda yeni nömrə və datakart sifariş etmək
• Yeni işə götürülən əməkdaşları nömrə və internetlə təmin etmək
• Online kargüzarlıq vasitəsi ilə kassa quraşdırılmasını təsdiq etmək
• Yeni açılmış mağazalar üçün lazım olan bütün ləvazimatlar ilə (mebel, komputer, rooter, printer və s) təmin etmək
• Günlük görülən işlər barəsində hesabat hazırlanması
• Bölgələrdə yerləşən mağazalarımızdakı kassalara nəzarət və günlük Z hesabatlara nəzarət olunması
• Gün ərzində bölgələrdəki mağazalarımızda baş verən problemlərin araşdırılması və həlli
• Şöbə müdirinin ona həvalə etdiyi digər işləri yerinə yetirmək;
• Nizam-intizam (əmək və icra intizamı) qaydalarına riayət etmək;
• Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə olmalı
• Ali təshil
• Təcrübə: 1-3 il
• Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyənləşdiriləcək
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Ümumi işlər üzrə mütəxəssis qeyd etməklə hr@butagroup.com e- mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.