- Yeni açılmış layihələrin büdcə hesabatlarını yoxlamaq və bağlamaq.
- Xərclərlə bağlı müvafiq sənədləri yoxlamaq.
- Xərclərlə bağlı müvafiq hesabatların hazırlanmasına dəstək olmaq.
- Tikinti müqavilələrini hazırlamaq.
- Sifarişlərin / sertifikatların / təkliflərin qeydlərini aparmaq və onları qeydiyyata salmaq.
- Podratçılardan gələn təklifləri yoxlamaq, müqayisə və təhlil etmək.
- Tikinti layihələri üçün təxmini büdcə planını hazırlamaq.
Namizədə tələblər:- Maliyyə və ya bənzər sahədə ali təhsil.
- Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərə sahib olmaq. Rus dili üzrə biliklər arzuolunandır.
- Komandada işləmək bacarığı.
- Təhlil, təcrübə, təşkilati və mühakimə bacarıqlarına əsaslanan dəqiq qərarlar qəbul etmək bacarığı.
- Analitik düşünmə bacarığı.
- Sərbəst işləmək bacarığı.
- Microsoft Office (Word, Excel üzrə biliklər mütləqdir) kimi kompüter bacarıqlarına malik olmaq.
Vakansiyaya müraciət üçün linkə keçid edin.