Çağrı Mərkəzi üzrə Operator is elani
Vaxtı bitmiş
Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 1536
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
30 İyun 2020
Elan tarixi
30 İyul 2020
Bitmə tarixi
5323
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən , yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC” Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyasını açıq elan edir.
Tələblər:
İş təcrübəsi- 2 il;
Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
Yaş həddi: 20-30;
Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.
Vəzifələr:
Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.
İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
OXŞar vakansİYALAR
Regional rəhbər köməkçisi (Qusar rayonu üzrə)
AMORİS MMC
İnzibati işlər üzrə assistent (Müvəqqəti)
PASHA Insurance
Məlumat xidmətləri üzrə assistent
PASHA Malls
Mebel ustası (Naxçıvan)
Kontakt Home
Təhlükəsizlik departamenti, İqtisadi təhlükəsizlik şöbəsi, mütəxəssis
Express Bank
Kassir (Sabirabad)
Kontakt Home
Mebel ustası
Məktəbli Mebel
Risklərin idarə edilməsi departamenti/Kredit və bazar risklərinin təhlili şöbəsi/böyük mütəxəssis
Express Bank
Elan № 1536
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
30 İyun 2020
Elan tarixi
30 İyul 2020
Bitmə tarixi
5323
Baxılıb