Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 2412
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
10 Avqust 2020
Elan tarixi
09 Sentyabr 2020
Bitmə tarixi
2013
Baxılıb
İş barədə məlumat
1. Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləli qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
2. Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə. yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı
Kompetensiyalar: hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, dürüst, cəld
Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Zəng mərkəzi, üz-üzə müştəri xidmətləri, qəbul şöbəsi (receptionist)
İş təcrübəsi: 1-3 il
Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus-əla,ingilis dilləri; MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
CV-lər hr@komtec.az mailinə göndərilsin.a
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Ofisdaxili idaretmə meneceri
Global Group MMC
Çağrı mərkəzi mütəxəssisi
BATIGÖZ
Təlimçi
Bakı Nitq Mərkəzi MMC
Biznes analitik üzrə təcrübəçi
SİESCO
Təchizat üzrə uçotçu
“Fortis Group” MMC
Mağaza rəhbəri
Saloglu Mebel
Çağrı mərkəzi operator
AV Trading MMC
Çilingər
SAFE METAL KONSTRUKSİYA
Qeydiyyatçı
Global Group MMC
Call-Center Operator
AV Trading MMC
Asistent
Global Builders & Realtors UNTIY
Ofis meneceri
Kaizen MMC
İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis
ABV
Anbar müdiri
SMT inşaat
Recruiter
Div Academy
Ofis meneceri
Envix Print
Elan № 2412
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
10 Avqust 2020
Elan tarixi
09 Sentyabr 2020
Bitmə tarixi
2013
Baxılıb